Σταύρος Κοντινής: «διαχωρίζω τη θέση μου από την δημοτική αρχή που αδυνατεί να αντιμετωπίσει τα προβλήματα του νησιού μας»


Ζάκυνθος 5/1/2017: Με δελτίο τύπου που εξεδωσε σήμερα το γραφείο τύπου του υπουργού δικαιοσύνης και βουλευτή Ζακύνθου Στ. Κοντονή δηλωνεται η αποχή του απο τις εορταστικές εκδηλεσεις των Θεφανείων και η σαφής καταδίκη εκ μέρους του της ανικανότητας της δημοτικής αρχής για την αντιμετώπιση των μεγάλων προβλημάτων του τόπου.  Αναλυτικά τονίζεται

kontonis1000_plateia_1«Την ώρα που η Ζάκυνθος βουλιάζει στα προβλήματα με πρώτο αυτό των σκουπιδιών, την ώρα που η συνεχιζόμενη ανικανότητα της τοπικής αυτοδιοίκησης οδηγεί τον τόπο μας από το κακό στο χειρότερο, μου είναι αδύνατον να συμμετάσχω σε οποιαδήποτε τελετή με τους ανθρώπους που αδυνατούν να δώσουν λύσεις.

Η αποχή μου από τις εκδηλώσεις των επόμενων ημερών, στις οποίες συμμετέχω από παιδί, είναι συμβολική. Θα μου λείψει η επαφή με τη ζακυνθινή κοινωνία και τους ανθρώπους στους οποίους χρωστάω τη σημερινή υπουργική μου θέση και τους οποίους πρώτους ευχαρίστησα όταν την ανέλαβα.

Προσπάθησα επανειλημμένα από τις κυβερνητικές θέσεις στις οποίες βρέθηκα να βοηθήσω στην εξεύρεση λύσης σε όλα τα προβλήματα που διαχειρίζεται λόγω αρμοδιότητας η δημοτική αρχή (πλατεία, διαχείριση απορριμμάτων, διακανονισμός με ΔΕΗ και ΔΕΥΑΖ και πολλά άλλα). Όλες οι προσπάθειες, τόσο οι δικές μου όσο και της κυβέρνησης, ή έπεφταν στο κενό ή γίνονταν αντικείμενο μικροπολιτικής χυδαιότητας από ανθρώπους που κατέχουν αξιώματα στη συγκεκριμένη δημοτική αρχή και από την τοπική οργάνωση της Νέας Δημοκρατίας που τη στηρίζει.

Παραμένω ο Ζακυνθινός Υπουργός της Κυβέρνησης, ενεργώ πάντα με γνώμονα το καλό του τόπου και των κατοίκων της Ζακύνθου, είμαι όμως υποχρεωμένος να διαχωρίσω τη θέση μου από την συγκεκριμένη δημοτική αρχή που αδυνατεί να αντιμετωπίσει τα προβλήματα του νησιού μας»

Σχολιάστε

